کافه فرزانگان

کاش آن قدری معرفت داشته باشیم که جرئت کنیم بشنویم

کافه فرزانگان

کاش آن قدری معرفت داشته باشیم که جرئت کنیم بشنویم

بازنشر نوشته‌ها نگارنده را خوش‌حال می‌کند؛ نیازی به اجازه نیست.
فقط اگر جایی نوشتیدشان آدرس بدهید که بروم و بخوانم و ذوق زده بشوم.

بایگانی
پنجشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۱۱ ب.ظ

لیستِ ترورِ موساد

بسم الله...

سلام!

+

در افتتاحیه ی جشنواره ی مردمیِ فیلمِ عمار - که بسیار بیش از جشنواره ی فجر دوستش می دارم - آقای مفیدی کیا، همان میم.ب.مهاجر، که دستکشِ ننه عصمت نصیب شان شد یک حرفی زدند که یادم هست چند وقت پیش توی بلاگ شان هم خوانده بودم ش: (نقل به مضمون می کنم )

کاش روزی برسد که به واسطه ی هنرمان در لیستِ ترورِ موساد قرار بگیریم.


توی دل م قند آب می شود با این آرزو و دل م می خواهد من هم روزی، به واسطه ی هنرم، دانش م، ادبیات م در لیستِ ترورِ موساد قرار بگیرم...


چند وقتی هست پیکسلِ شهید احمدی روشن، امام موسی صدر، شهید چمران و شهید آوینی جلوی چشم هام و روی میزِ تحریرم جا خوش کرده اند.

دانش م، قلم م، هنرم، کلمات م چه قدر در این دنیا پیش می روند؟ تا کجا؟




+

20 دی 1394:

دل م می خواهد این پست -که با نظرِ هدا خیلی دارد خوب می شود- تا کنکور بماند این جا.

کارِ واجبی باهام داشتید تلفنِ همراه م بهترین وسیله است.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۷
فاء

نظرات  (۸)

انشالله:)
پاسخ:

ممنون.

are you ok?
پاسخ:

معلومه :)

میگما ماشالله خوب بازدید کننده های بلاگت بالا رفته ها.دیشب نگا میکردم 40 تا بازدید کننده.حسودیم میشه به اینهمه بازدید کننده که وبت داره
دانش م، قلم م، هنرم، کلمات م چه قدر در این دنیا پیش می روند؟ تا کجا؟>>مسلما تاثیرگذاره که از روزی7تا بازدید کننده رسیدی به 40تا و میدونی که این مسیولیتتو سنگین تر میکنه؟ 
خواهشا هم نگو کاش خودتون رو معرفی میکردید اگه میخواسم بدونی کی ام خودم اسممو مینوشتم:)
پاسخ:

خب من نمی دونم دارم با کی صحبت می کنم و برای همین ممکن ه بعضی جاها مناسب حرف نزنم.

اما؛

بازدیدکننده ی بلاگ نشان از پیش رفتن حرف ه؟

فکر نمی کنم این طور باشه.

اما خب طبیعتا خوشحال م از زیاد شدن ش؛ انکار نمی کنم.

خداوند خودش جنبه ش رو بده بهم..

من اون ... اولم...خواستم خیلی مرموز بازی دربیارم
mysterious
میدونم نفهمیدی من کیم....
ها ها ها 
بمون تو خماریششششش
پاسخ:

امینی!

برام سواله که میشه یه زن،
به خاطر خوب ایفا کردن نقش ِ "مادر"یش
تو لیست ترور موساد قرار بگیره ؟
یا این که اگه خوب مادر بود و بچه و  همسرش تو لیست ترور موساد شدن،انگار خودشم هست.. ؟
چه جوری میشه این چیزا در زمینه ی خانه و خانواده به نظرت فاطمه ؟

+این ترم درس حقوق اجتماعی و سیاسی دراسلام داشتم ، بعد توش بحث زن و خانواده و اینا شده ذهنم الان با این پستت به اون سمت کشیده شد..
پاسخ:

آخ!

عجب چالشی شد این مورد هدا!!

باید فکر کنم بهش!

شما رو می شناسیم عزیز جان :)

حتی ناشناس ها هم اگر همیشه با یه نامِ ناشناس نظر بدن مشکلی نیست! یکهو همه میشن "..." بیچاره میشیم!

نمیدونم چرا ولی "موصاد" درسته فک کنم
بازم پست بذارید تا کنکور خیلی وقت مونده رتبه نویسنده مهمه یا مطلب داشتن ماها؟ :))
پاسخ:

سلام!
از قضا خیلی هم درس مونده!!

چه عجب، یه نفر اسمش رو نوشت این جا!

به هر دو شکل ش رو دیدم. چون کلمه فارسی شده ی یه کلمه ی بیگانه س هر دو وجه ش درست ه اما "موساد" رایج تره.

۰۲ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۰۱ مجید رحیمی
:)
۰۲ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۰۱ دیانا مهربون
:)
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی