کافه فرزانگان

کاش آن قدری معرفت داشته باشیم که جرئت کنیم بشنویم

کافه فرزانگان

کاش آن قدری معرفت داشته باشیم که جرئت کنیم بشنویم

بازنشر نوشته‌ها نگارنده را خوش‌حال می‌کند؛ نیازی به اجازه نیست.
فقط اگر جایی نوشتیدشان آدرس بدهید که بروم و بخوانم و ذوق زده بشوم.

بایگانی
چهارشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۴، ۰۳:۰۳ ب.ظ

کورتون درمانی

بسم الله...

سلام!

+

- تیتر یک پارادوکس است. -


کورتون، یک ماده ی عجیب است.

خودِ بدن هم ترشح ش می کند و می شود هورمونِ بخشِ قشریِ غده ی فوق کلیه، کورتیزول.

کارش افزایشِ قندخون بدن است. - به هر قیمتی -

کسانی که ام اس دارند، آلرژی دارند، پیوند شده اند، بعضا حتی سرطان دارند کورتون تراپی می شوند.

و این، بیمار را اذیت می کند.

مثلِ شیمی درمانی که درمان، از خودِ بیماری دردآورتر است.

کورتون تراپی، مسخره است. سیستمِ ایمنی را درب و داغان می کند، بیمار ممکن است ایست قلبی بکند و...

یک جورهایی انگار فقط سرِ بدن کلاه می گذارد.

من برای آلرژی ام کورتونِ موضعی و در دوز خیلی کم می گیرم. یک روز که تصمیم می گیرم سرخود(!) دارو را برگردانم به همان سرم نمکیِ قبلی، بازیِ دماغ م شروع می شود!

شما با کورتون دارید روندِ بیماری تان را کند می کنید. - به هر قیمتی -

به این فکر می کنم که شیوه های جدیدِ پزشکیِ، تا حدِ خوبی همه شان همین کار را می کنند. کند کننده اند نه درمان گر.


پ.ن یک:

دارم دوباره دری وری می گویم! کاملا در جریان م.

پ.ن دو:

پستِ تولدم همین دیشب به صورت کامل و با یک لیوان آب رویش توسطِ بلاگ بلعیده شد. من هم طبیعتا به صورت کامل بیخیال ش شدم!

شاید صرفا قسمتِ آخرِ شمعِ اول ش را یک وقتی گذاشتم این جا؛ چیزی راجع به نشانه ای که سحر برای تشخیصِ خنده ی از تهِ قلب م پیدا کرده...

پ.ن سه:

می دونی،

لپ تاپ رو روشن می کنم و تلگرام رو باز.منتظرم ازم معذرت خواهی کنی که نمی کنی.

روی اعصابمی؛ می فهمی؟

داری اذیتم می کنی؛ می فهمی؟

داره کم کم از دستت گریه م می گیره؛ می فهمی؟

پ.ن چهار:

اگه نگین دوباره فازِ غم برداشتم باید بگم حس می کنم دارم خودم رو کورتون تراپی می کنم...

موفقیت. - به هر قیمتی -

پ.ن پنج:

مشهد، حرم، ورودیِ باب الجوادتان...

هعی...

یک مشهد می شود ببرید من را...؟


+

بیست و هشتم دی ماه 94:

اَه غلیظ م را هل می دهم توی لیوانِ دم نوشِ نعنا و حالت تهوع م از بی شعوریِ بعضی را قورت می دهم.

حال م را به هم می زنند بعضی متظاهرین.

اَه.

دم نوش م هم کوفت م شد.

ترجیح می دهم هرچه زودتر خودم را از صف تان بکشم بیرون.

اَه..


+

لعنت به مدیر و سیستمِ آموزشی ای که برای بقای خودش بچه ها را رو به روی هم قرار می دهد...


+

دلِ پرم را فعلا آرام می کنم و می روم توی قرنطینه.

همین.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۳
فاء

نظرات  (۶)

من نمیفهمم هیچ وقت با کی حرف میزنید.
فقط خیلی خوبه اگه بفهمم همه ی این تو ها یه مخطب داره یا نه!؟ آخه لحن حرف زدن باهاش هی عوض میشه گیج میشم.
پاسخ:

نه. همه شون یه مخاطب ندارن.

لحن شون هم به خاطرِ همین این قدر متفاوت ه.

wow fantastic baby
boom shakalaka
boom shaka laka
i wanna da nce da.nce da.nce de de
-------------------------
love you like money
love you like cars
love me babe love me babe where ever you are
hold me like diomonad
treat me like star
love  me babe love me babe where ever you are

----------
رحمانییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دارم خل میشم

پاسخ:

چرا امینی؟!!!

۲۴ دی ۹۴ ، ۱۰:۱۴ triples forever
میخوام ببینم قشنگ متوجه شدی هیچ وقت کامنتی مرتبط با مطالبت نمیدم؟؟؟
شاعر و خواننده ی گرامی g-dragon میگه Boomshakala
پاسخ:

بله!! کاملا متوجه شدم!

این که کی چی می گه رو متوجه نشدم فقط!!

۲۴ دی ۹۴ ، ۲۳:۳۱ نونا رجبی
فاطمه! بیا ببرمت مشهد!
پاسخ:
شما فیزیک چند شدی؟!!
آره .... کورتون لعنتی .... :/
پاسخ:
آره..
۲۵ دی ۹۴ ، ۲۰:۵۷ نونا رجبی
فعلا امتحانشو دادم چندشو نمیدونم. تازه چه ربطی داره؟ :/
پاسخ:
شما با من بیای مشهد نمره ت کم شه من مسئولم!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی