کافه فرزانگان

کاش آن قدری معرفت داشته باشیم که جرئت کنیم بشنویم

کافه فرزانگان

کاش آن قدری معرفت داشته باشیم که جرئت کنیم بشنویم

بازنشر نوشته‌ها نگارنده را خوش‌حال می‌کند؛ نیازی به اجازه نیست.
فقط اگر جایی نوشتیدشان آدرس بدهید که بروم و بخوانم و ذوق زده بشوم.

بایگانی
جمعه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۷:۳۰ ب.ظ

و براند...

بسم الله...

سلام!

+

و براند تکه های شب تار را...

دوباره نیمه ی شعبان و عطر تو؛

من، من به این حرف ها کاری ندارم که می گویند:

من پارسال یاد گرفتم منجی باید کسی باشد که اگر دماغش را گرفتی از کمبود اکسیژن خفه شود؛ مثل من...

و تو منجی من هستی...

تو مثل منی...

منی که این روزها تازه دارم انتظار را زیر زبانم مزه مزه می کنم...

+

حالا که عاشق کرده ای قلب غزل ها را
                                                   حتی مسلمان کرده ای لات و هبل ها را...
حالا که باب استخاره سوره ی نحل است
                                                    برگرد و با ما بگذران ماه عسل ها را
بیش از  1400  سال است می خوانیم
                                                    نشنیده ای حی علی خیر العمل ها را
بعد از تو هی افسانه و اسطوره زاییدند
                                                    کی می بری آقا دماغ این دغل ها را...؟
کی می رسی تا این علف ها زیر پاهامان...
                                                    شرمنده ام گستاخی ضرب المثل ها را...
ما کاسه های صبرمان هم جنسشان چینی است
                                                     آتشفشانی شو، بلرزان این گسل ها را
آقا غروب جمعه مرگ ماست اما کاش
                                                    پایان ندبه بشکنی"  ضرب العجل " ها را...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۲۷
فاء

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی