کافه فرزانگان

کاش آن قدری معرفت داشته باشیم که جرئت کنیم بشنویم

کافه فرزانگان

کاش آن قدری معرفت داشته باشیم که جرئت کنیم بشنویم

بازنشر نوشته‌ها نگارنده را خوش‌حال می‌کند؛ نیازی به اجازه نیست.
فقط اگر جایی نوشتیدشان آدرس بدهید که بروم و بخوانم و ذوق زده بشوم.

بایگانی
پنجشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۴۷ ق.ظ

بادیگارد نه، محافظ..

بسم الله...

سلام!

+

ممنون م آقای حاتمی کیا..

داشت حاج کاظم آژانس شیشه ای یادم می رفت..



- تو کار نداری پسر؟

-کار که هست؛ اگه این چشم آبی ها بذارن!

#

- من اومدم از شخصیت نظام دفاع کنم.

#

- خیبری هستی یا موتوری؟

#

- گذشت دهه ی شصت، شخصیت های دهه ی نود این هان.

#

- چرا این قدر دیر اومدی؟

- مأموریت بودم.

- شغل ت چیه؟

- تو حفاظت م.

- نگهبانی؟ 

- محافظ م.

- آهان،  پس بادیگاردی.

- بادیگارد نه؛ محافظ..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۲
فاء

نظرات  (۶)

قلب قلب قلب!! ❤️❤️❤️
"شخصیت"، گذشت دهه شصت، "شخصیت" هاى دهه نود اینان! 
میشه ما هم "شخصیت شیم؟ 
من حاضرم اگه کسى بخواد بره ببینه دوباره باهاش برم ببینم :دى

پاسخ:
شما که قشنگ پتانسیل شخصیت شدن داری!!
بریم باهم دوباره!!
باز خوبه شما برداشتتون درسته , خیلی ها چیز دیگه ای فهمیدن از فیلم و اتفاقا صدای بلندی هم داشتن.
پاسخ:
سلام.
با اوضاعی که این بلاگ داره اگر الآن بفرمایید خود آقای حاتمی کیا هستید تعجب نمی کنم!!!
چه برداشتی ممکن بود بکنن آخه..؟
یکی بیاد با من بریم ببینیم..
پاسخ:
من میام! 
دانشگاه تون اکران نمی کنه؟
تو خونه رای گیری داشتیم که چی ببینیم و "کفش هایم کو؟" برنده شد. 

میدونی...باید شهاب حسینی و نگار جواهریان (در نقش معلول ذهنی) و رضا کیانیان (در نقش پدربزرگ آلزایمری) با هم تو یه فیلم بازی کنن. فیلم صامت هم باشه احتمالا از اول تا آخرش گریه میکنم.
پاسخ:
فیلم سیاه سفید هم باشه؟!
بابا!
دانشگاه تون اکران ایستاده در غبار گذاشت خبر کن بیایم ببینیم!
ببینیم دانشگاه کی اول میذاره بریم اونجا :دی
البته من ترجیح میدم بیام دانشگاه تهران :دی تر!
فقط افتاده وسط میانترما :|
پاسخ:
من ترجیح میدم بیام شریف!!
دانشگاهمون خیر! ولی اریکه چرا! حالا امروز فردا میرم می بینم
پاسخ:

دانشگاه تون!

دو نقطه خطِ صاف!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی