کافه فرزانگان

کاش آن قدری معرفت داشته باشیم که جرئت کنیم بشنویم

کافه فرزانگان

کاش آن قدری معرفت داشته باشیم که جرئت کنیم بشنویم

بازنشر نوشته‌ها نگارنده را خوش‌حال می‌کند؛ نیازی به اجازه نیست.
فقط اگر جایی نوشتیدشان آدرس بدهید که بروم و بخوانم و ذوق زده بشوم.

بایگانی
سه شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۴۵ ب.ظ

اللهم تقبل منا هذا قلیل القربان

بسم الله...

سلام!

+

قهرمانی نه ز تاریخ و نه از نسل قدیم،

پهلوانی از همین نسلِ جدید آورده اند...




خداوند،

این کم را از ما بپذیر...


اللهم تقبل منا هذا قلیل القربان


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۳۱
فاء

نظرات  (۲)

چقدر دلم برای روزهای خوش دوران راهنماییی و دبیرستان دخترم در فرزانگان ها تنگ میشود
سلام 
چه روزهایی بود ک همن بجای لذت بردن از بزرگ شدن دخترم اون رو پی درس میکشوندم
و حالا که باید بزرگ شود بچه شده است و پی بازیگوشی های بچگانه الکی الکی سرنوشت و اینده ای رو که خودش فقط میتونه سازنده اش باشه را در گودالی از حماقت چال می کند و دریغ و افسوس که نمی دونه راه برگشتی براش دیگه توی این مملکت خراب شده وجود نداره
بجز روزمرگی های زندگی و ازدواج و شوهر و .....تازه اگه شوهرهای کنونی یواشکی عشقی دیگر برای خودشون بجز دختر من انتخاب نکنن
چقدر افسوس بابت این همه روزهای خوبی که رفتند
خدایا صدای منو میشنوی دیگه وقتی نمونده خودت پشتیبانش باش
پاسخ:
شما باید مادر یه فرزانگانی کنکوری باشید، درسته؟
http://www.afsaran.ir/media/download/1384205

سلام،یادمه چند وقت قبل گفتید ب صدای بیسیم علاقه  دارید،فایل بالا صوت صدای بیسیم وداع شهید مدافع حرم علیزاده با خانوادشونه، وقتی که تو محاصرن
وقتی گوش کردم، از خودم خجالت کشیدم، با خودم میگم این بندگان خدا چه دغدغه هایی داشتن اونوقت من تو دنیای خودم گیر کردم، کنکور،دانشگاه و ...
پاسخ:
دنیای خودم،
روزهای جمعه با
سنجش،
قلم چی،
آه
آه
آه
...
ممنون، گوش خواهم کرد حتما. .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی