کافه فرزانگان

کاش آن قدری معرفت داشته باشیم که جرئت کنیم بشنویم

کافه فرزانگان

کاش آن قدری معرفت داشته باشیم که جرئت کنیم بشنویم

بازنشر نوشته‌ها نگارنده را خوش‌حال می‌کند؛ نیازی به اجازه نیست.
فقط اگر جایی نوشتیدشان آدرس بدهید که بروم و بخوانم و ذوق زده بشوم.

بایگانی
پنجشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۵۷ ق.ظ

من و این ذوق ..

بسم الله...

سلام!

+






بخشی از این نقشه قرار است بشود یکی از خوب ترین خاطراتِ من؛ درست فردای کنکور ..

من و این ذوق که ناتوان م در پنهان کردن ش ..

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۳۰
فاء

نظرات  (۴)

خوشت میاد ادمو بزاری تو کف ؟؟؟؟من الان اینجوریم:|  
خو ینی چی اخه، نمیگی ادم میمیره از فضولی؟؟؟


پاسخ:
مرداد 95 ازش خواهم نوشت ان شاء الله..
نه همونیه که من میگم، خوشت میاد ادمو بزاری تو کف: ))
انشالله
پاسخ:
پاسخ که هست ولی بذارید برای همون مرداد!
تف تو ریا :) 
پاسخ:
ای بابا! :)
می شناسم تون؟
آخ آخ... با هم دیگه ایشالا! :)
پاسخ:
خدا از دهن ت بشنوه! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی