کافه فرزانگان

کاش آن قدری معرفت داشته باشیم که جرئت کنیم بشنویم

کافه فرزانگان

کاش آن قدری معرفت داشته باشیم که جرئت کنیم بشنویم

بازنشر نوشته‌ها نگارنده را خوش‌حال می‌کند؛ نیازی به اجازه نیست.
فقط اگر جایی نوشتیدشان آدرس بدهید که بروم و بخوانم و ذوق زده بشوم.

بایگانی
يكشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۲۶ ب.ظ

ما را به‌ جز خیال‌ت...

بسم الله...

سلام!

+

بابا برای سحر بیدارم کرد. نزدیکِ ساعتِ سه و نیم. بیدار شدن برای کسی که کم‌تر از دوساعت است خوابیده کارِ سختی بود ولی فکر کردن به پیاده رویِ فردا تا خانه، مجبورم کرد بیدار شوم. نمازِ صبح را که خواندم خوابیدم و عجب خوابی شد خوابِ دی‌شب...

شبیهِ همان دفتری که من دارم را او هم داشت. حتی توی خواب ورق‌ش زدم. حتی خواندم نوشته ها را.

فقط مانده بود برگردد و چهره‌اش را ببینم که ساعت‌م زنگ خورد!



چرا من باید هفت صبح بیدار شوم؟! نه، واقعا چرا؟!



پ.ن یک:

نمی‌دانم از کجا فکرم را می‌خوانی و می‌فهمی سعی دارم فراموش‌ت کنم؟!

پ.ن دو:

برای خودم هم عجیب است که چه‌طور دل‌م می‌تواند برای چیزی که وجودِ خارجی ندارد تنگ بشود!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۳
فاء

نظرات  (۳)

سلام
بعضی از پستاتون بنظرم  خصوصیه و حداقل من به خودم نمیتونم این اجازه رو بدم که واردش بشمو نظری بدم ولی خب درمورد پی نوشت اخرتون چیز عجیبی نیست، تاخوندمش یاد یه تکست مشهور افتادم که میگفت : گاهی آدم دلش تنگ میشود برای کسی یا جایی یا برای یک چیزی که شاید هرگز  هم اتفاق نیفتاده و یا نبوده...

پاسخ:
علیکم السلام.
حرف‌تون صحیح اما مطلبی که گذاشته میشه توی فضای مجازی و در دیدرس همه، دیگه چندان حریمِ خصوصی ای رو نمی‌شه براش متصور بود - خوش‌بختانه یا متاسفانه -
۱۴ تیر ۹۵ ، ۰۲:۳۲ مجید رحیمی
من هم گاهی خواب می بینم، اینقدر متنوع که بهشون میگم فیلم، تا خواب! گاهی هم چند خواب در یک شب و تعجب می کنم که موقع خواب دیدن، چقدر عمیق در نقشم فرو می روم! عالمی دارد برای خودش!
بیدار می شوم و گاهی می گویم کاش مدت بیشتر در خواب بودم تا جاهای خوبِ قصه؛ اما می گویند کلِّ خواب در چند دقیقه رخ می دهد و طولانی حس می شود! پس چطور بقیشو ببینم!؟ 

با تشکر از نوشته هایتان.
پاسخ:
ممنون از نظرهای شما.
هلو بیبی
اعلام حضور میکنم. 😀
این مدت که ناپدید بودم عقب افتادم از بحثاتونا!! شما سه تا خیلی مثکه سرتون میجنبه!
یه شرح کامل باید بهم بدین از اتفاقای افتاده بعد قشنگ از نصایحم فیض ببرید.

ولی در رابطه با پستت. فاطمه !
عجیب آندرستند یو!! عجیییییب!😭

پاسخ:
خوش اومدی :)
بابا کللللللللی بحث هست اصلا! یه روز بریم ورتا!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی