کافه فرزانگان

کاش آن قدری معرفت داشته باشیم که جرئت کنیم بشنویم

کافه فرزانگان

کاش آن قدری معرفت داشته باشیم که جرئت کنیم بشنویم

بازنشر نوشته‌ها نگارنده را خوش‌حال می‌کند؛ نیازی به اجازه نیست.
فقط اگر جایی نوشتیدشان آدرس بدهید که بروم و بخوانم و ذوق زده بشوم.

بایگانی
سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۵۰ ق.ظ

فیلم چی؟

بسم‌الله...
سلام!
+
این چند وقت تنها کارِ هیجان‌انگیزم فیلم دیدن و کتاب خواندن بوده. به نظرم خوب آمد‌ که راجع به‌‌شان با هم حرف بزنیم:
۱. اتاق یا the room
خوب.واقعا خوب. روایتِ یک زندگیِ جدید و تجربه‌های تازه از زبان یک بچه‌ی پنج ساله. به نظرم ببینیدش.
۲. سریالِ المنتری
نسخه‌ی آمریکاییِ‌شرلوک هلمز است. بیست‌وچهار قسمتِ اول‌ش را که از قضا می‌شود فصلِ اول را دیده‌ام ولی با کمالِ تعجب چندان جذب‌م نکرد. فعلا دیدنِ فصل‌های بعدی را بی‌خیال شدم!
این شرلوک هلمز زیادی معتاد و عاشق است!
من نسخه‌ی انگلیسی‌اش را ترجبح می‌دهم. استدلال‌های قوی‌تر و ماجراهای پیچیده‌تری دارد!
۳. ایستاده در غبار
هرچند بار می‌توانید بروید و ببینید!
۴.گِیم آو ترونز
این سریال هم چندان جذب‌م نکرد. اما نکته‌ی هیجان‌انگیزش این بود که بعد از سه سال فهمیدم موسیقیِ متنِ این فیلم است که رفته روی اعصاب‌م!!
۵. مکسِ دیوانه یا mad Max
از حدودِ دو ساعت فیلم، یک ساعت و نیم‌ش تعقیب و گریز است! و من در عینِ ناباوریِ همگان حتی خودم فقط یک ربع‌ش را زدم جلو و حوصله‌ام کشید که بقیه‌اش را ببینم!
۶. ناهمتا قسمتِ سوم یا divergent 3
خیلی تکراری شده دیگر! هی یکی آن یکی را زیرِ سلطه‌ی خودش در می‌آورد و این داستان ادامه دارد!!
۷. قسمتِ ویژه‌ی شرلوک
مغزم درد گرفت!
بس که هی قاطی کردم کدام واقعی‌ست و کدام خیال!!

+
حق‌م است که دعوایم کنید.
هنوز کتاب‌هایی که می‌خواستم را نخریده‌ام!
:-""
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۲
فاء

نظرات  (۱)

۱۷ مرداد ۹۵ ، ۰۲:۱۵ در مسیر شدن
Room حرف نداره ... عالی :)
مد مکس نه ... خوب نیس
پس کتابایی که خوندی چی؟ اونا رو معرفی کن خب

پاسخ:
مدمکس از این نظر برای من جالب بود که جنگِ آب رو  نشون می‌داد.
کتاب رو تازه خریدم و شروع کردم. وقتی به سرانجامی رسیدم حتما ازش می‌نویسم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی