کافه فرزانگان

کاش آن قدری معرفت داشته باشیم که جرئت کنیم بشنویم

کافه فرزانگان

کاش آن قدری معرفت داشته باشیم که جرئت کنیم بشنویم

بازنشر نوشته‌ها نگارنده را خوش‌حال می‌کند؛ نیازی به اجازه نیست.
فقط اگر جایی نوشتیدشان آدرس بدهید که بروم و بخوانم و ذوق زده بشوم.

بایگانی
يكشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۵۰ ق.ظ

اولین کلاس، دومین روز

بسم‌الله...

سلام!

+

امروز می‌روم سرِ کلاسِ مبانی جامعه‌شناسی.

چیزهایی که همیشه دل‌م می‌خواست بخوانم و نشده...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۱
فاء

نظرات  (۸)

شکر...
پاسخ:
:)
موفق باشین.:)
پاسخ:
ممنون :)
بیا تو بیا جاى من و من بیام جاى تو!
پاسخ:
یه روز بیا :)
 به جاهای خوب ش رسید خبرت می کنم :)
بابا نونا! من مایه ی سرافکندگی خانواده ام! حداقل تو خوش حال کردی خانواده رو :)
چی میگی بابا رحمانی؟ مایه سرافکنده خانواده؟ برو از خدا بترس!
پاسخ:
ترسیدم که این شده!!
دیکشنریِ گوشی که خودبه خود و طبق صلاحدیدِ خودش کلمات رو اصلاح میکنه خر است!!
:|||||| 

حداقلش مثل من نمیشی و به این مرحله از عرفان برسى که چرا من معمارى و روانشناسى رو اون ته زدم تو انتخاب رشته؟ چرا اومدم ریاضى؟ چرا باید انتگرال بردارى بگیرم الان؟ دِد! 
پاسخ:
یکی از استادهای ما شریف بوده کارشناسی!
بیا یه بار کلاس‌ش رو. خوبه واقعا😊
دخترم!
شما انتگرال رو بگیر و غر نزن؛سپس در ارشد هر کاری دوست داری بکن که خیرِ دنیا و آخرته!
منُ ببین عبرت بگیر!!
شما چی میخونید تو دانشگاه؟
پاسخ:
سلام :)
اول این که خیلی خوش حال می شم معرفی کنید خودتون رو.
و در پاسخ به تون روان شناسی می خونم.
یکی از خواننده های وبلاگتون از چهار سال پیش تقریبا ... :)
شما زبان درس میدید ؟ کدوم مدرسه ؟
معذرت میخوام از این سوال ها . فقط کنجکاو شدم
پاسخ:
چه جالب!
خوش‌بخت‌م از آشنایی‌تون‌ :)
درسِ درس که نه؛ اگه جایی لازم باشه کمک می‌دم به معلم‌ها. تا حالا توی یه مدرسه‌ی خودگران که برای مهاجرهای افغانستانی بوده درس دادم.
خواهش می‌کنم ;)
حقیقتش خودم کلاس نهمم و حسرت خوردم یه لحظه به اون بچه هایی که تو اون فضای بی خبر مدرسه آدمی مثل شما معلمشون باشه ;)
پاسخ:
شرمنده شدم الان :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی