کافه فرزانگان

کاش آن قدری معرفت داشته باشیم که جرئت کنیم بشنویم

کافه فرزانگان

کاش آن قدری معرفت داشته باشیم که جرئت کنیم بشنویم

بازنشر نوشته‌ها نگارنده را خوش‌حال می‌کند؛ نیازی به اجازه نیست.
فقط اگر جایی نوشتیدشان آدرس بدهید که بروم و بخوانم و ذوق زده بشوم.

بایگانی
شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۲۱ ق.ظ

چرا این شکلی است؟

بسم‌الله...

سلام!

+

روزی این‌جا نوشتم که " هر حقی استفاده کردنی نیست... "

و حالا می‌خواهم کمی از حق‌هایی بنویسم که مانده‌ام بینِ استفاده یا عدم استفاده ازشان.

می‌خواهم از دغدغه‌های این روزهایم بنویسم که چرا جامعه‌ی ما این‌قدر تفاوت دارد با چیزی که می‌تواند باشد - حتی نه چیزی که باید باشد. -

به تدریج کامل می‌شود. - ان شاء الله -




پ.ن:

پنج ساعت وقت دارم و نه‌صد صفحه کتاب باقی مانده و غذای توی راه را نپخته‌ام و خانه چیزی شبیهِ بازارِ شهر شام است!

کیسه‌ی برنج افتاده پشتِ درِ انباری‌مان و چمدان‌هایمان زندانی شده‌اند آن تو و حالا من‌ام و لبا‌س‌ها و ده تا کوله! خدا این جهرم رفتن‌مان را قبول کند :))

{ اگه برسم و همه‌ی کارها رو قبل از حرکت تموم کنم به خودم جایزه می‌دم و کلِ راه رو می‌خوابم :)) }

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۰۵
فاء

نظرات  (۳)

کوشکک ... فلکه مصلی ... :)) 
پاسخ:
فلکه‌ی گاز
و حتی روبه‌رو فرمون‌داری!
و حتی‌تر، آش فروشیِ خیابون حافظ!
الله اکبر ... 
این سطح از جهرم شناسی قابل تحسینه :) 
من صدساله منتظرم به تدریج کامل شه!!:))
پاسخ:
خودم هم هدا!!
سال‌هاااااااست منتظرم که وقت بشه و بیام کامل‌ش کنم..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی