کافه فرزانگان

کاش آن قدری معرفت داشته باشیم که جرئت کنیم بشنویم

کافه فرزانگان

کاش آن قدری معرفت داشته باشیم که جرئت کنیم بشنویم

بازنشر نوشته‌ها نگارنده را خوش‌حال می‌کند؛ نیازی به اجازه نیست.
فقط اگر جایی نوشتیدشان آدرس بدهید که بروم و بخوانم و ذوق زده بشوم.

بایگانی
پنجشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۳۵ ق.ظ

طعمِ کنکور

بسم الله...

سلام!

+

طعمِ کنکور تازه دارد به مذاق م خوش می آید.

مثلا توی روزهایی که کتاب ویرایش می کنم :)


+

مجبورم،

مجبووووووووووووووور!

متوجه اید؟!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۰
فاء

نظرات  (۳)

فاطمه ینی من 19 سال تو جهل بودم؟؟؟ تو این 19 سال فکر میکردم مذاق درسته نه مزاق :)))
من تازه دارم میفهمم چه قدر از کنکور بدم میومده!
پاسخ:

درست میگی مادر!

عه! پس تو جهل نبودم :)))
پاسخ:

نه!

اونی که من نوشته بودم یه معنیِ دیگه داشت!

۰۲ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۱۱ دیانا مهربون
روز های خوب :)
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی